Vull sortir d’aquest infern al Pingüí

xemeneia, ramonage, agulles, vespa, pingüí, montserrat, escalada, rockclimbing, barcelona, funklimbs, flanqueig

Escalar a la Regió d’Agulles és un plaer garantit, per més que hi anem sempre descobrim nous racons, veiem nous reptes o senzillament gaudim d’una bona excursió-grimpada.

APROXIMACIÓ
Nosaltres hi vàrem anar baixant de l’Aresta Brucs de la Vespa, d’aquesta manera queda una bona combinació on gairebé no cal ni plegar cordes ni treure’s els peus de gat. Per accedir-hi directament, hem de remuntar la canal de les Bessones fins a la Vespa una vegada allí, prenem un corriol a mà esquerra i uns metres amunt un altre cap a la dreta, la via comença just al final de la canal que hi ha entre el Pingüí i la Vespa. Si seguim uns metres amunt i arribem al vessant Sud de les Bessones.

OBSERVACIONS
Via d’una sola tirada tot i que es molt llarga i variada. L’Inici es una ample xemeneia que es forma entre la Vespa i el Pingüi, per on hem de flanquejar amb les cames ben obertes. Cal anar amb cura doncs sembla que hi ha probabilitats de picar a terra o si més no quedar ben aprop. Després passem a la paret del Pingüí i pugem per una placa de bona roca, i un desplom amb bona ganda abans d’arribar a la reunió.

DESCENS
Ràpel de 15 metres pel vessant Nord-Est, per on puja la via Normal.

Advertisement

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: